Tisdag

Ännu ett vad jag gjort idag inlägg, men ikväll har jag bra om tid så ska nog hinna med o göra nåt annat inlägg också ;) Hela förmiddagen idag hade vi nationella i NO och det gick lite blandat, del 1 gissade jag mig igenom, del 2 gick bra och del 3 kunde jag inte skriva i nåt.. :/ 
Sen fick vi tidigare lunch med tanke på de nationella så då hade vi bara en timme SO så de var ju skönt, och sen skridskor på idrotten. Gick upp till stallet efteråt (4km), Jenny ringde så pratade med henne hela vägen dit. Hon ska med hem hit efter deras nationella tävlingar i påsk och vara här någon dag, äntligen säger jag bara, haha, går ju litte för lång tid mellan gångerna..
 
Safir red jag ut en sväng bara, och han var galet pigg. Funderar nu på om jag ska vara med på Helena-träningen imorgon eller om jag ska hoppa själv i helgen. Det lutar mot träning imorgon men vi får see helt enkelt!
Bild från Årsta-Runsten i somras, tror jag iallafall, haha. Ni kan ju göra ett försök till att inte kolla vilken o-ordning det är bland grejjerna, men tills i år har jag litte mer förvaringsutrymmen osv så nu kanske det kommer vara litte ordning bland prylarna ;) /W

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0