Söndag

Idag så var jag ut och galopptränade Safir, skulle ju egenligen ha hoppat några språng men det var löshoppning i ridhuset så red ut istället då. Fokuserade mest på att han skulle gå fram ordentligt och det gick väl nästan som ja ville, tänkte också vara snäll och göra en videoblogg där jag berättade dagens outfit meeeen såklart så dog mobilen precis då, men tänkte kanske ta och göra de imorgon istället då :D Känns bara lite pinsamt om det skulle komma nån bara sådär åsså pratar jag där för mig själv men aja, vad gör man inte ;) 
Min outfit idag såg iallafall dels ut såhär, converse (skönaste skorna o rida i btw haha), kornblå/royalblå strumpor från hv polo och marinblåa animo byxor, sen en kingsland fleecetröja och en kingsland dunväst + ett kingsland pannband. Filmar Safirs outfit som han har imorgon imorgon när jag skrittar fram eller av och gör en litten videoblogg då ;) /Wilma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0