MITT INTERNET LA AV, SÅ JAG HAR EN ANLEDNING!

mitt internet på mobilen la av i morse, därför har det vart dålig bloggning här idag... men nu är det fixat!
 
red i ridhuset idag på båda hästarna. kuba gjorde jag mycket övergångar och lösgörande jobb. jobbade mycket med att han skulle sakta av till skritt på en gång och inte typ ett halvt varv, tillslut så blev det inga travsteg alls utan bara gallop-skritt. är sjukt nöjd med honom idag. 
 
 
ruben var lite jobbigare, han var ganska nonchalant och brydde sig inte och mina gallop fattningar alls utan bara sprang iväg eller så gick han bara kvar i samma takt och tjurade. så på honom jobbade ja okså mycket gallop fattningar på fast från trav till gallop istället. i slutet så blev han väldigt avslappnad och fin och fattningarna blev också mycket bättre. så idag är ja nöjd med bägge stjärnorna! 
 
/j

Kommentarer
Postat av: idaIdoga

Lite roligt, för på er header ser man varken wilmas eller Jennys annsikten. Bara manen som fladdrar! ;)

2013-03-22 @ 18:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0