Måndag

Imorse så hade vi först bild, och sen no i flera timmar eftersom vi har nationella i det imorgon och det blev en miss så vi inte fick provet i kemi som vi hade tränat till i flera veckor, utan det vart fysik istället, och det fick vi reda på i fredags.. Sist hade vi språk och jag har typ varken spanska eller sv/eng hehe. 
Efter skolan så var vi ner och fikade på tages, riktigt gott vare faktiskt. Sen kom mamma förbi och hämtade mig och vi for hem en snabbis innan vi for tillbaka till frösön för att fixa åt Safir och sen på hoppmöte uppe på klubben. Kom hem vid åtta och sen dess har väl jag försökt att plugga till nationella imorgon, går sådär, har ont i huvudet och heeelt omotiverad.. Kommer gå riktigt bra verkligen känner jag.. Men det är väl bara o försöka göra sitt bästa :)
Ska ringa Jenny också så fort jag får tid, dessvärre tror jag inte de blir ikväll utan får nog ta de imorgon när jag går till stallet! Och sen också när vi ändå är inne på lite allt möjligt så är även Jarle-träningen inställd i helgen, riktigt tråkigt verkligen :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0