Finaste ponnyn

Hoppade Safir nu på morgonen och han var riktigt fin, hoppade en liten bana på lite olika höjder från 90 till 115 och han gör det så himla lätt. Jag hoppas verkligen att vi kvalar msv snart så vi kan debutera där i slutet på maj, början på juni, vi behöver bara lite mer rutin på dom höjderna och sen så kan vi debutera för just höjden i sig är inga som helst problem alls, utan det är bara det att vi hoppat väldigt lite på större hinder.

Jag börjar även hitta min ridning och just nu så känns det väldigt tryggt att rida på större hinder och det känns som vi är väldigt samspelta, nu är det två veckor kvar tills årets första större tävling och meeting, och sen rullar det på med bara massa meeting. Äntligen är snart säsongen igång! Tror Safir är minst lika taggad som mig, haha. /W


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0