Allt möjligt

Go morron alla!
Är super trött och sitter och väntar på att engelskan ska börja. Efter lunch har vi både matte och svenska så idag har vi haft alla tråk lektioner..

Slutar klockan 3 då kommer pappa och hämtar mig tror jag så åker jag till ridskolan eftersom mamma redan har hämtat båda älsklingarna till när jag kommer eftersom första träningen idag som jag rider Ruben på börjar klockan 4. Sen tränar jag kubauba klockan 5.

Nästa tävling är ju på hemma plan där bara kuba ska vara med, jag hoppar bara två LA:er, en varje dag. Det är 31 mars och 1 april alltså påskhelgen. Struntar i att hoppa LB nu framöver det sliter bara på honom det är både mammas och mitt beslut. Troligtvis följer jag med Wilma upp till Östersund när hon åker hem på måndagen och stannar där till onsdag kväll eftersom det är Lotta björe träning torsdag och fredag. Hela love kommer bli sjukt kul i alla fall.
Kram

/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0