14/3

Livet rullar på som vanligt och inga större förändringar har skett förutom att jag ändrat hårfärgen till brunt. Safir är tillbaka på Frösö Hästgård sedan mitten på december, tror inte vi bloggade här då så det kanske några av er inte visste.
Jenny var hos mig över nyår också och vi hade det riktigt bra, körde en hel del skoter och flög till och med av en gång, men vi är så starka o tåliga så vi bah kör på ändå, heheh.
 
Tänkte faktiskt vara lite tråkig och börja med ett vadjaggjortidaginlägg men eftersom det är det ända jag hinner med och göra nu så får det duga helt enkelt. Hade skola mellan 8 och 14.40 ungefär, för vissa kanske det låter lite små knepigt men det är faktiskt rätt roligt på skulan nu, haha. Sen var jag och två kompisar hem till gabbi där vi var ett tag, tog bussen upp till stallet och red ut på Safir som var galet pigg o stark. Imorgon tänkte jag göra lite bomövningar blandat med nån studsserie i ridhuset och rida genom honom riktigt ordentligt, det kan verkligen behövas nu när jag vart sjuk och inte kunnat rida ordentligt på några dar :)
/ W

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0