Timrå 6/4

Vi kom fram lite innan 12 idag och jag hoppade nog inte förens runt 14.30, det gick så sjuuukt sakta så vi bestämde oss redan innan vi hoppat LBn att vi skulle stryka LA då vi inte orkade vänta, sen var det lite andra smågrejer som gjorde att vi strök men det tänker jag inte riktigt gå in på här haha. 
 
Men iallafall, han var väääldigt pigg på framridingen och mest trippa runt. Sen inne på framhoppningen så red jag över lilla kanske 3-4 gånger och sen två språng på både räcket och oxern och han hoppa fint, däremot så är ju LB en väldigt liten klass så sprången blir ju inte särskilt stora om man säger så höhö ;)
Inne på banan så var han också fin, ettan stog ur sväng från kortsidan som han hoppade fint på och sen båge ner till tvåan som han också hoppade väldigt fint på, sen trean var en mur enastående snett igenom, fyran var ett räcke med vatten som stog precis längs sarjen mot läktaren. Sen längs andra långsidan så stog fem a+b (räcke, ett språng, oxer) och sexan på linje med 18m emellan, han hoppade kombinationen väldigt bra (som han förövrigt alltid gör nu förtiden!) och tyvär så rev han sexan. Sjuan var en trippel snett igenom och sen tillbaks på en oxer längs långsidan som var hinder nr åtta. Det var många bra språng och han kändes väldigt fin, tråkigt på rivet bara.. 
 
Och som jag skrev så strök vi LAn och for hem pga väntetiden och andra småsaker :)
Film kommer! / Wilma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0