Tävling imorgon igen

Imorgon är det tävling igen, även denna gång i sundsvallsområdet. Safir ska gå en regional LB och en regional LA och inga ryttarmissar är okej, inte aaalls. Bra rundor och bra resultat står på schemat ;) 
Men iallafall, igår så åkte jag till Gabbi och var där med henne, Emilia och Oliver. Sen så for Oliver hem och jag o E stannade kvar till idag, och vi har inte gjort något speciellt. Det var väldigt roligt att få träffa dom igen då jag inte träffat nån av dom på en vecka :D 
 
Red ut Safir och trimmade honom lite nu på eftermiddagen, han var fin och väldigt taggad. Mot slutet gjorde jag ganska rejäla tempoväxlingar och det tyckte han var väldigt skojsigt så där vart de ett antal glädjeskutt haha! Orkade faktiskt inte smörja upp nå grejer inför imorgon heller så vi får ha lite mindre ren utrustning imon helt enkelt men jaja, vem bryr sig :P 
 
Imorgon ska vi åka från stallet runt 9 och då kommer vi fram till Timrå runt 12 och min första klass börjar tidigast 13.15 och sen kanske jag rider LAn runt 15-16 och så kommer vi tillbaka till stallet mellan 18 och 20. Ska försöka göra ett kortare inlägg om dagen då, och sen på söndag så ska jag hoppa storhästen som jag ska göra storhästdebut på tävling nästa helg med, Fräkke, men vet inte riktigt hur eller vart ännu :) Tack tack tack Gulle för att du frågade om jag ville tävla honom nästa helg!
/ Wilma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0