Sjukling

Åkte in till skolan imorse och första lektionen gick helt okej men efter det har jag bara mått sämre och sämre så där runt halv elva kom pappa och hämtade mig o skjutsa hem mig så nu sitter jag hemma och har det himla roligt, verkligen.. Jag är bra mycket helldre på skolan än att sitta hemma o vara sjuk, men förhoppningsvis blir jag bättre under dagen/natten så jag kan gå iväg till skolan imorgon, behöver rida hästen också eftersom det är tävling i helgen. Vi bestämde oss för att åka upp till Wången på lördag och bara skutta runt en LB eftersom vi bara hoppade en klass i lördags, har en del teorier på petet som blev i lördags så har en plan nu på hur jag ska fixa nollan, haha. Det blir även årets sista inomhustävling, wohooo!!!! Första utomhus blir i början av maj i Mora på deras nationella tredagars där Safir ska gå tre LAer.
 
Jaja, nu ska jag väl ta och fixa ordning té eller nåt och sätta på nån film eller nån serie eller nåt sånt och bara vila och hoppas på att jag blir frisk till imorgon, eller iallafall tillräckligt frisk för att ta mig iväg. 
Vi hörs.. /Wilma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0