Saker ni kanske inte visste om mig och S

- Jag har sökt Torsta som gymnasie, naturbruk med inriktning häst, ett annat hästgymnasie som andraval och fordon som tredje.
- Jag har inte jättelätt för mig i skolan, och inte särskilt bra betyg men jag försöker göra mitt bästa.
- Jag har bara ridit storhäst 1-3 gånger och ska göra tävlingsdebut på storhäst nästa helg.
- Jag är faktiskt lite höjdrädd, rädd för att krascha osv. Tycker hinder känns större att rida mot än att titta på, för många är det ju tvärt om. Det är inte så att jag inte hoppar stora hinder men styr inte på något som jag inte tror jag eller hästen klarar av. Beror på hur anridning och själva hindret ser ut osv osv. 
- Safir är extremt dampig på tävling, både när man går med han och rider fram. Kan inte stå still länge i besiktningsköerna och smånyps/bits när han tycker det blir långtråkigt. 
- Ofta när man är ute och går med honom så hoppar han till och gör litte konster med frambenen och gör något slags pipljud samtidigt. Ganska charmigt haha.
/ Wilma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0