Safir är såld

Försäljningen gick bra mycket fortare än vad jag hade väntat mig, tre veckor efter att annonsen lades ut blev han såld. Han besiktades tidigare idag nere på Täby Galopp där han var stenfräsch, han har hållit sig fräsch hela sitt liv, jag har ridit och tränat honom rätt och han var rätt grundriden när ja fick honom vilket har gjort att det inte uppkommit några skador och det är jag stolt över faktiskt :)
 
Sen lämnades mamma kvar honom där nere så nu är jag hästlös för första gången sedan 2006, så nu är det dags att börja kika efter storhäst. Det gör också att jag kommer lämna den här bloggen nu då jag inte längre kan klassa mig som ponnyryttare :) Kommer börja blogga på riktigt igen sen när jag köpt en storhäst och den bloggadressen länkar jag här då :)
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Charlotte Willen

Hej har nån bild på Jenny från Östjämten, kan maila om du vill :)

Svar: ja tack! skicka till [email protected] :)
ponnyryttareinorr.blogg.se

2013-05-08 @ 09:05:07
URL: http://chetwille.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0