Here we go again

Imorgon så är det tävling igen, blir en sväng till Wången bara där han ska gå en LB. Jag har lite teorier och aningar om varför vi fått de peten vi fått i år så imorgon har jag bara planer på att rida en skolrunda och vara felfri. Och som förra helgen har jag inför den här tävlingen inte heller putsat nå grejer, huhu :3
 
Idag iallafall då så efter att jag ridit Safir och fixat i stallet så red jag Helens storhäst eftersom hon är lite rädd för att rida hästen framåt ordentligt, och med tanke på min extremt svaga rutin på storhäst så gick de rätt bra, tror både Helen och Inger va liitte nöjd med mig sen iallafall haha. 
 
Imorgon så blir det iallafall ingen tidig morgon då tävlingarna börjar 12 och jag rider tredje klassen, efter det så ska jag väl eventuellt till Gabbi med Emilia iallafall, vet inte om vi blir nån fler med de visar sig höhö ;) Så därför blir det bara ett kortare inlägg om rundan imorgon och sen lite mer utförligt med film på söndag kväll då! 
Hörs, /Wilma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0